قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

برنده شدن شرکت ناب در مناقصه تعداد 43 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن پروژه شهرک ژاندارمری غرب تهران

خوشبختانه شرکت ناب بعنوان قوی ترین شرکت تولید کننده سپتیک تانک پلی اتیلن در خاورمیانه برنده مناقصه تعداد 43 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن در پروژه شهرک ژاندارمری غرب تهران شد.
در این مناقصه همزمان تعداد 9 شرکت دعوت به مناقصه شده بودند که بعد از بازدید کارفرما از خط تولید سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت ناب ، این خط تولید را بعنوان بهترین خط تولید سپتیک تانک پلی اتیلن | سپتیک تانک فاضلاب | سپتیک پلی اتیلن در ایران انتخاب و در طی یک قرارداد همکاری 43 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن فاضلاب یا بعبارتی سپتیک پیش ساخته پلی اتیلن خریداری نمودند.

ما مفتخریم اعلام نماییم شرکت آب و فاضلاب تبریز | شرکت آب و فاضلاب تهران | شرکت  اّب و فاضلاب کاشان | شرکت و آّب و فاضلاب شیراز | شرکت آب و فاضلاب اصفهان | شرکت آب و فاضلاب مشهد بهترین مشتری های ما در مورد سپتیک تانک پلی اتیلن و سپتیک تانک فاضلاب و سپتیک فاضلاب و سپتیک دوجداره پلی اتیلن هستند.

ابعاد سپتیک تانک تولیدی برای شهرک ژاندارمری تهران از سپتیک تانک 15 مترمکعب آغاز و تا سپتیک تانک 56 مترمکعب ادامه داشت . بیشترین فراوانی در تولید سپتیک تانک پلی اتیلن مورد سفارش سپتیک تانک پیش ساخته پلی اتیلن 20 مترمکعب بوده است که تعداد 25 دستگاه از سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلن 20 مترمکعب سفارش داده شد و طی چند روز اماده و تحویل کارفرما شد.


تحویل تعداد 9 دستگاه سپتیک پلی اتیلن دوجداره مخصوص فاضلاب به استانداری اصفهان

لازم بتوضیح نیست که شهر تاریخی اصفهان مرکز استان اصفهان است و اکنون دارای مقام سوم از نظر جمعیت در سطح کشور می‌باشد.
فاصله اصفهان تا تهران ۴۲۵ کیلومتر است و در جنوب آن قرار دارد. ای شهر به دلیل موقع جغرافیایی بسیار مناسب که در قلب فلات ایران قرار دارد. پیوسته مورد توجه سلاطین و مدیران مملکتی بوده است.اصفهان از سطح عمومی دریاها حدود ۱۵۸۰ متر ارتفاع دارد و در شرق سلسله جبال زاگرس واقع شده است.
 این شهر در چهارراه شمالی- جنوبی و شرقی- غربی کشور قرار دارد و در طی تاریخ محل رفت و آمد و برخورد اقوام و فرهنگهای مختلف بوده است.
 منطقه بزرگ اصفهان در قسمت شمالی و شرقی به کویر محدود می‌گردد و قسمت غربی و جنوبی آن به ارتفاعات زاگرس منتهی می‌شود. علت وجودی و پیرایش این شهر را باید مدیون آبهایی دانست که از کوههای زاگرس مرتفع به نام زردکوه بختیاری سرچشمه گرفته و زاینده‌رود را به وجود آورده و در نتیجه شهر زیبای اصفهان در دو طرف زاینده‌رود قرار گرفته است.
شهر اصفهان بر روی دشتی نسبتا" صاف با شیبی حدود ۲ درصد و به طرف شمال شرقی بنا گردیده است توسعه‌ی شهر در طی قرون متمادی به سمت جنوب غربی بوده، زیرا در این منطقه آب فراوانتر و آلودگی نیز کمتر است.
یکی از موارد مهم در شهر اصفهان دفع فاضلاب در شهر اصفهان و دفع فاضلاب رستوران و دفع فاضلاب کارخانجات است.
این موضوع از طرق مختلف امکان پذیر است.
سپتیک تانک یکی از ساده ترین روشها در تجزیه فاضلاب است.
گروه صنعتی ناب در شهر اصفهان تا کنون بالغ بر 500 دستگاه سپتیک تانک تولید و نصب نمده است.
بزرگترین خریدار دستگاه های سپتیک تانک ما شرکت یا گروه صنایع گیتی پسند است.
سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره یا سپتیک پلی اتیلن و نام دیگر سپتیک فاضلاب یا سپتیک تانک فاضلاب یا مخزن سپتیک تانک و یا مخزن سپتیک پلی اتیلن همه نامهایی هستند برای سپتیک تانک پلی اتیلن گروه صنایع ناب زیست.
یکی ازنویسندگان معروف آلمانی می گوید"نام اصفهان در ابتدا (انزان) بوده و سپس به (گابیان) تبدیل یافته و از دوره هخامنشیان به بعد به (گی) و بعدها به (جی) تبدیل شده است.با مراجعه به منابع و دلائل موجود تاریخی چنین بر‌می‌آید که کلمه (آسپادان) به طلمیوس و (سپاهان) پهلوی و اصفهان عرب و اصفهان امروز یک لفظ قدیمی است و به احتمال قریب به یقین اساسا" کلمه پهلوی است و ریشه قدیمتر از پهلوی آن مکشوف نیست.

هنگام تصرف اصفهان به دست قوای مهاجم عرب این شهر (جی) نامیده می‌شده و یا جی یکی از روستاهای بسیار معروف و معتبر شهر بوده که در آبادی به پای شهر می‌رسیده است. یاقوت حموی اصفهان را شهر سواران نامیده و حمزه اصفهان کلمه اصفهان یا اسپاهان را مشتق از سپاه می‌داند.در کتاب (تقویم البلدان) از ابن حوقل نقل شده است که اصفهان در آخر کوهستان است از جهت جنوب و پرنعمت‌ترین شهرها است. معدن سرمه دارد. از اصفهان بعد به کاشان و قم می‌رسند اصل آن (سپاهان) است به معنی لشگرها زیرا که سپاه عجم در وقت بیکاری آنجا جمع بودند.

در تیرماه سال 1394 گروه صنایع ناب تعداد 9 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره با تحمل بار ترافیک و تحمل 2 متر خاک به استانداری اصفهان اداره کل اتباع خارجی ارسال نمود.