قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قدمت و پیشینه سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلنی

گندانبار یا انبار فاضلاب خانگی یا سپتیک تانک (SEPTIC  TANK) یکی از اجزای کلیدی سیستم فاضلاب می باشد که شبیه یک دستگاه تصفیه فاضلاب کوچک کار می‌کند. از سپتیک تانک یا گندانبار بیشتر در جاهایی که لوله‌کشی فاضلاب، وجود ندارد استفاده می‌شود. دستورالعملها و قوانین مربوط به اجزای دیگر سپتیک تانک پلی اتیلن (سیستم فاضلاب شخصی) اصولاً توسط شرکتهای فاضلاب منطقه ای مشخص می‌گردد. این اجزا به صورت انتخابی می‌توانند شامل پمپها و پی ال سی ها، دستگاه‌های هشداردهنده تکمیل ظرفیت، تصفیه کننده یا فیلترهای شنی یا ماسه‌ای، دفع کننده‌های مایه پساب فاضلاب به معنی میدان تخلیه فاضلاب، حوضچه‌های فاضلاب، و گیاهان تصفیه کننده توسط الیاف طبیعی مثل کرت یا باغچه خزه تورب باشند.
انبار فاضلاب (سپتیک تانک پلی اتیلن) اصولاً هر سه یا چهار سال یکبار می بایست تخلیه گردد و یا از روشهای بازیافت فاضلاب برای استفاده بهینه از آب موجود در سپتیک تانک فاضلاب استفاده گردد.
اصطلاح "سپتیک تانک پلی اتیلن" اشاره به هضم بی هوازی باکتریایی است که در محیط درون انبار (سپتیک تانک پلی اتیلن) اتفاق می‌افتد که باعث تجزیه پسماند درون انبار(سپتیک تانک پلی اتیلن) می‌شود.
در آسیا و اروپا و آفریقا و اقیانوسیه و آمریکای شمالی حدود ۲۵ درصد خانوارها از گندانبار (سپتیک تانک پلی اتیلن) استفاده می‌کنند که بیشتر شامل مناطق روستایی و بعضی شهرهای کوچک است. در برخی مناطق آفریقا و آسیا و اطراف آمریکا هنوز از گندانبار (سپتیک تانک پلی اتیلن) استفاده می‌شود. در اروپا معمولاً از گندانبارها (سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره) فقط در بعضی مناطق روستایی استفاده می‌شود.
سابقه استفاده از سپتیک تانک به سالیان بسیار دور و تولید سپتیک تانک سنگی بر می گردد. امروزه استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره در ایران بسیار رایج شده است.
سپتیک تانک پلی اتیلن هم اکنون در کارخانجات گروه صنعتی ناب در تبریز و اصفهان و کرمان تولید می گردد.
سپتیک تانک پلی اتیلنی گروه صنعتی ناب دارای ضخامت بدنه حداقل 5 سانتی متر می باشد.
سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلنی با لوله های اسپیرال، اسپیرال کورتیوب و کورتیوب بسیار مقاوم و بی درد سر هستند. تمامی تولیدات ما بر ااس محاسبه میزان دفن درون خاک از طریق نرم افزار تولید می گردد.

تولید کننده سپتیک تانک -تولید کننده سپتیک تانک پلی اتیلن

این شرکت تولید کننده سپتیک تانک ، که به صورت سپتیک تانک پلی اتیلن و سپتیک تانک فایبرگلاس بوده نیز میباشد.

ما میتوانیم با افتخار اعلام کنیم که شرکت ما بزرگترین تولید کننده سپتیک تانک پلی اتیلن درسراسر کشور میباشد و توانسته ایم هزاران پروژه در کشور و حتی کشورهای همسایه را نیز به اتمام برسانیم.

سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن تولید شده توسط شرکت شها، تحت نظارت مستقیم متخصصین و کارشناسان مجرب و ماهر عرصه آب و فاضلاب میباشد.

این سپتیک تانک پلی اتیلن تولیدی ، با بکار گیری از برترین دستاوردهای روز دنیا در صنعت آب و فاضلاب است و ما با اطمینان کامل میتوانیم اعلام کنیم که شرکت ما یکی از بزرگترین شرکتهای ارائه دهنده سپتیک تانک پلی اتیلن در سرتاسر میهن عزیزمان ایران نیز میباشد.


برای اطلاعات بیشتر از خصوصیات سپتیک تانک پلی اتیلن ، اینجا را کلیک کنید.