قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

استعلام قیمت سپتیک تانک | قیمت سپتیک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن 20 مترمکعب بدلیل افزایش قیمت مواد اولیه هم اکنون رکورد 21 میلیون تومان را شکست.
بدلیل افزایش قیمت مواد اولیه ، قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن 30 مترمکعب 28 میلیون تومان شده است .
همزمان با افزایش نرخ دلار ، قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن 40 مترمکعب معادل 35 میلیون تومان اعلام شد .
بدلیل اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران و افزایش قیمت مواد اولیه پلی اتیلنی قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن 50 مترمکعب معادل 45 میلیون تومان اعلام می گردد .
لطفا با توجه به نوسانات ارز و تغییر لحظه ای قیمت مواد اولیه برای استعلام قیمت سپتیک تانک تماس بگیرید تا کارشناسان ما در ارتباط باشید . با وجود تغییر تحولات قیمت مواد اولیه تولید سپتیک تانک با توجه به تصمیم هیئت مدیره در رابطه با عدم افزایش قیمت ها برای رفاه مشتریان عزیز تمام سعیمان بر این است که بتوانیم قیمت ها را افزایش ندهیم هر چند که تغییر قیمت داشته ایم لذا با کارشناسان ما تماس بگیرید .

سپتیک تانک پلی اتیلن دستگاهی است که از طریق آن فاضلاب خروجی از آپارتمان تجزیه شده و به اّب روان تبدیل می گردد.

آب روان خروجی از سپتیک تانک فاضلاب اعم از سپتیک تانک پلی اتیلن، سپتیک تانک بتنی، سپتیک تانک پیش ساخته، سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره، سپتیک تانک پلی اتیلن دولایه، سپتیک تانک فایبرگلاس و سایر انواع سپتیک تانک آماده بهیچ عنوان جهت آبیاری کشاورزی قابل استفاده نمی باشد و حتما می بایست پساب خروجی از دستگاه سپتیک به چاه جذبی منتقل گردد و یا بصورت زهکش در زیر زمین مورد استفاده قرار گیرد .

 

سپتیک تانک پلی اتیلن از پلی اتیلن پتروشیمی امیرکبیر یا پتروشیمی اراک قابل تولید است. سپتیک تانک پلی اتیلنی حتما می بایست از پلی اتیلن با دانسیته بالای 0.946 یعنی HDPE تولید گردد. در صورت تولید سپتیک تانک پلی اتیلنی با MDPE که به پلی اتیلن با دانسیته متوسط معروف است و بمنظور تولید مخازن پلی اتیلن با ضخامت نهایتا 2 سانتیمتر استفاده می گردد، ضرورت دارد ایمنی دستگاه با سازه نگهبان تامین گردد.

سپتیک تانک فاضلاب می تواند بصورت سپتیک تانک پلی اتیلنی یا سپتیک تانک فایبرگلاس و یا سپتیک تانک بتنی پیش ساخته یا سپتیک تانک آماده تولید گردد.

 سپتیک تانک پلی اتیلن دارای رنج قیمتی متفاوتی می باشد.

جهت استعلام قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن می توانید با شماره های 88721092 و 09124265750 تماس حاصل فرمائید.

 قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن از 2 میلیون تومان آغاز و تا 400 میلیون تومان برای حجم بالای 500مترمکعب ادامه دارد.

در صورت تاکید کارفرما بر تولید فوری سپتیک تانک پلی اتیلن که یکی از انواع سپتیک تانک فاضلاب می باشد، این شرکت میتواند در 48 ساعت تعداد 6 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن 50 مترمکعب تولید و روانه بازار نماید.

آیا امکان ساخت سپتیک تانک پلی اتیلنی بصورت مکعب مستطیل وجود دارد؟

سپتیک تانک پلی اتیلنی با بستن سر و ته لوله دوجداره پلی اتیلنی ساخته می شود . از آنجا که سطح مقطع لوله بخاطر بالا بردن توانایی تحمل بار مرده خاک گرد است لذا تا کنون تمامی سپتیک تانک های پلی اتیلنی بصورت استوانه گرد افقی یا عمودی تولید و به بازار عرضه شده است.

اما هم اکنون گروه صنعتی ناب توانایی دارد سپتیک تانک پلی اتیلنی را بصورت مکعب مربع و مکعب مستطیل نیز تولید نماید. قیمت سپتیک تانک پلی اتیلنی مکعبی حدودا 20 درصد بالاتر از سپتیک تانک پلی اتیلنی استوانه است.

 بمنظور استعلام قیمت سپتیک تانک چه اطلاعاتی باید در اختیار تولیدکننده سپتیک تانک قرار گیرد ؟

شما بعنوان خریدار سپتیک تانک جهت استعلام قیمت از تولیدکننده و فروشنده سپتیک تانک می بایست ابتدا ظرفیت سپتیک تانک را مورد محاسبه قرارداده و سپس محل دفن و نصب سپتیک تانک را به نصاب و تولیدکننده سپتیک تانک فاضلاب اعم از سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره یا سپتیک تانک آماده و سپتیک تانک پیش ساخته اعلام نمائید .

سپتیک تانک پلی اتیلنی

سپتیک تانک پلی اتیلن به نحوی ساخته شده است که فاضلاب ورودی به آن تقریباً چند روز باقی بماند. در طول این زمان،لجن ته نشین شده در کف سپتیک تانک پلی اتیلن در اثر فعالیت باکتری های بی هوازی یا همان هتروتروف تجزیه می گردد؛این عملکرد باکتریایی سبب میشود که در انتها از میزان لجنی که باید تخلیه گردد کاسته شود.البته باید خاطر نشان کرد که در پساب خروجی از سپتیک تانک پلی اتیلن مواد تیره و معلقی وجود خواهد داشت و کاملاً صاف و زلال نیست و بوی مخصوص فاضلاب خواهد داد.

از سپتیک تانک پلی اتیلن می‌توان به طور گسترده در واحد های مسکونی ، ویلایی،کارگاه ها و حتی جهت حذف چربی و مواد معلق پساب مکان هایی نظیر رستوران های صنعتی ، هتل ها و کارخانجات و غیره که دارای آشپزخانه های بزرگی هستند نیز استفاده کرد.


طرز تولید و ساخت فضای داخل سپتیک تانک پلی اتیلن


جریان فاضلابی بین مخازن، توسط لوله های با قطر تقریبا 11 تا 16 سانتی متر برقرار می گردد، که امکان دارد این امر بوسیله سوراخهایی که در دیواره جداکننده به فاصله 25 تا 45 سانتی متر از سطح آزاد فاضلاب تعبیه می شوند انجام گیرد تا مواد شناور از مخزن فاضلاب سرریز نشود . فاصله مرکز تا مرکز لوله ها و یا سوراخها 25 تا 35 سانتی متر در نظر می گیرند .
بمنظور خروج گازهای ایجاد شده از تجزیه فاضلاب در فضای سپتیک تانک پلی اتیلن ، از لوله ای به قطر 12 سانتی متر استفاده می شود. برای ممانعت و عدم ایجاد مزاحمت توسط بوی پساب، ارتفاع لوله تهویه را حداقل 1.5 متر بالاتر از ارتفاع بالاترین ساختمان محل در نظر می گیرند. همچنین برای جلوگیری از ورود و یا افتادن جانوران و پرندگان به لوله تهویه دو راه حل صورت می گیرد:
     نصب توری در انتهای آن
     نصب زانوی 90 درجه امتداد دهانه خروجی لوله تهویه و هدایت آن به زمین

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن که نوعی سپتیک تانک فاضلاب آماده است یکی از دستگاه هایی است که امروز در اکثر پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سپتیک تانک فاضلاب در زمان های قدیم اغلب توسط مصالح بنایی ساخته می شد. اما امروزه سپتیک تانک پلی اتیلن جای انواع مدل های سپتیک تانک آماده را گرفته است.

سپتیک تانک آماده می تواند بصورت بتنی نیز تولید گردد ولی بدلیل وزن بالای بتن نسبت به فایبرگلاس و پلی اتیلن نهایتا تا حجم 15 مترمکعب قابل تولید می باشد.

سپتیک تانک پلی اتیلن بدلیل تقاضای بالا امروزه در صدر تقاضای سپتیک تانک فاضلاب قرار گرفته است.

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن از حدودا 2 میلیون تومان آغاز و نسبت به حجم و ضخامت بدنه تا 163 میلیون تومان در حجم 103 مترمکعب قابل تولید است.

سپتیک تانک پلی اتیلن نیاز به هیچ گونه سازه نگهبان جهت قرار گرفتن زیر خاک ندارد.

حداکثر خاکی که روی سپتیک تانک پلی اتیلن می توان ریخت 13 متر از تاج مخزن می باشد.

ولی در محاسبات مشاورین عموما نیم متر خاک از تاج مخزن بدون سازه نگهبان جهت روی سپتیک تانک پلی اتیلن مد نظر قرار میگیرد.

سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره

مخزن سپتیک فاضلاب

تحویل تعداد 38 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن در فروردین 95

تحویل تعداد 38 دستگاه سپتیک تانک در طول فروردین 95

با ارائه اطلاعات فروردین 95 توسط امور مالی شرکت، تیم فروش شرکت بدلیل رشد 23 درصدی فروش نسبت به سال قبل در همین محدوده در خصوص تولید و فروش دستگاه سپتیک تانک فایبرگلاس و سپتیک تانک پلی اتیلن شامل سپتیک تانک آشپزخانه  سپتیک تانک تصفیه فاضلاب، سپتیک تانک دوجداره، سپتیک تانک آماده، سپتیک تانک پلی اتیلن پتروشیمی امیرکبیر، سپتیک تانک قنادی، سپتیک تانک فست فود، سپتیک تانک رستوران، سپتیک تانک فاضلاب مورد تشویق قرار گرفت.

مهمترین خریداران سپتیک تانک صنعتی فروردین ماه پروژه های خصوصی بودند.

پراکندگی فروش سپتیک تانک فایبرگلاس بیشتر شهر شیراز یعنی سپتیک تانک شیراز بود.

پراکندگی فروش سپتیک تانک پلی اتیلن بیشتر شهر رشت یعینی سپتیک تانک پی اتیلن رشت بوده است.

بزرگترین شرکت خرید سپتیک تانک شرکت ژاکله برای رستوران بانک مرکزی بوده است.

همانطور که می دانیم سپتیک تانک دستگاهی بمنظور جداسازی چربی از فاضلاب در جهت جلوگیری از کور شدن روزنه های چاه می باشد.

در حقیقت دستگاه سپتیک تانک با گرفتن چربی از پساب فاضلاب مشکل عدم جذب چاه فاضلاب را برطرف می نماید. سپتیک تانک صنعتی فاضلاب می تواند در دو نوع سپتیک تانک فایبرگلاس و سپتیک تانک پلی اتیلن تولید و عرضه گردد. مزیت های هر یک از دو نوع سپتیک تانک فایبرگلاس و سپتیک تانک پلی اتیلن منحصر به فرد می باشد که همه این موارد در ادامه توضیح داده خواهد شد.

ضخامت بدنه سپتیک تانک پلی اتیلن

ضخامت بدنه سپتیک تانک پلی اتیلن


سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره از قطر  1200 میلیمتر آغاز و تا قطر 3500 میلیمتر تولید میگردد.

سپتیک تانک پلی اتیلن بدلیل وجود تنش زیاد و بدلیل بالا بردن امنیت می بایست از ضخامت بالایی برخوردار باشد.

ضخامت بدنه سپتیک تانک پلی اتیلن در شرکت ما از 5 سانتیمتر آغاز می گردد . این عدد در سپتیک تانک پلی اتیلنی 75 مترمکعب تا 15 سانتیمتر افزایش می باشد.

بطور مثال ضخامت بدنه سپتیک تانک پلی اتیلن 50 مترمکعب دارای قطر داخلی 2500 میلیمتر و قطر خارجی همین سپتیک تانک پلی اتیلنی 2750 میلیمتر است.


امیدواریم با خرید از سپتیک تانک پلی اتیلن ما علاوه سرعت بالا از کیفیت محصول خریداری شده رضایت کامل داشته باشید.


سپتیک تانک پلی اتیلن

شرکت ناب زیست با توجه به عملکرد عالی خود در صنعت تصفیه فاضلاب ، به لطف الهی و تلاش بی وقفه کارشناسان این مجموعه، موفق به عقد قرارداد با کشور افغانستان در جهت تهیه سپتیک تانک پلی اتیلن شد.

به همین جهت سپتیک تانک پلی اتیلن درخواستی به مرز دو قارون افغانستان در حال حرکت میباشد.

این افتخار ماست که مشتریان عزیز نهایت رضایت از شرکت ما و محصولات ما را نیز داشته باشند.

عقد قرارداد با شرکت افغان گرما جهت ارسال سپتیک تانک پلی اتیلن به افغانستان

شرکت ناب زیست با توجه به عملکرد عالی خود در صنعت تصفیه فاضلاب ، به لطف الهی و تلاش بی وقفه کارشناسان این مجموعه، موفق به عقد قرارداد با کشور افغانستان در جهت تهیه سپتیک تانک پلی اتیلن شد.

به همین جهت سپتیک تانک پلی اتیلن درخواستی به مرز دو قارون افغانستان در حال حرکت میباشد.

این افتخار ماست که مشتریان عزیز نهایت رضایت از شرکت ما و محصولات ما را نیز داشته باشند.