قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پیش ساخته

سپتیک تانک پیش ساخته

سپتیک تانک آماده یا سپتیک تانک پیش ساخته یکی از اولین و مهمترین اجزا در تصفیه فاضلاب بهداشتی و فاضلاب صنعتی می باشد.

سپتیک تانک پیش ساخته به سپتیک تانکی گفته می شود که بصورت کاملا آماده و پیش ساخته در کارگاه و کارخانه تولید می شود و صرفا جهت نصب به محل پروژه منتقل می گردد.

سپتیک تانک پیش ساخته می تواند بصورت سپتیک تانک پلی اتیلنی و سپتیک تانک فایبرگلاس و حتی سپتیک تانک پیش ساخته بتنی مورد استفاده قرار گیرد.

در تمامی انواع سپتیک تانک پیش ساخته مسئله مهم تعیین میزان باری است که قرار است سپتیک تانک آماده آن را تحمل کند. یعنی میزان خاک و ترافیک رو ی مخزن سپتیک را باید اول تعیین نمود.

معرفی برخی از شرکت های تولید کننده سپتیک تانک فاضلاب

معرفی شرکتها و کارخانجات تولید کننده سپتیک تانک فاضلاب اعم از بتنی یا پلی اتیلن و فایبرگلاس میتواند کمک شایانی به کارفرمایان و پیمانکاران و سایر خریداران سپتیک تانک فاضلاب نماید.

با توجه به تفاوتهایی که هر یک از انواع سپتیک تانک فاضلاب نسبت به انواع دیگر سپتیک تانک دارد به راحتی می توان گفت سپتیک تانک بتنی در دنیای امروزی جایی برای رقابت با سپتیک تانک پلی اتیلن و سپتیک تانک فایبرگلاس ندارد.

تنها دلیلی که امروزه برخی از شرکتها هنوز از سپتیک تانک بتنی استفاده می نمایند هزینه خیلی پایین اولیه آن می باشد. این در حالیست که تجربه ثابت نموده است سپتیک تانک بتنی  در گذشت زمان هزینه های بسیار زیادی به خریدار تحمیل می نماید که ضرب المثل معروف "پهناش از درازاش فراتر رفته" مصداق بارز استفاده از سپتیک تانک بتنی و ترجیح آن به انواع دیگر سپتیک تانک فاضلاب یا مخزن سپتیک فاضلاب همچون سپتیک پلی اتیلن و سپتیک فایبرگلاس می باشد.

شرکت شها یکی از تولید کنندگان سپتیک تانک فاضلاب اعم از سپتیک تانک فایبرگلاس یا سپتیک تانک پلی اتیلن و یت سپتیک تانک بتنی پیش ساخته می باشد.

هلدینگ صنایع برتر نیز یکی دیگر از تولید کنندگان سپتیک تانک فاضلاب می باشد. شرکت ناب زیست با خط تولید آلمانی یکی از قوی ترین شرکت های تولید کننده سپتیک فاضلاب در انواع مدلها و قالب ها می باشد.

سپتیک تانک لوتوس نیز در بازار دارای شهره می باشد. سپتیک تانک کمپ کروپ نیز می تواند دارای ویژگی های بارزی جهت استفاده باشد. سپتیک تانک ایران پلی اتیلن و سپتیک تانک TNS نیز دارای اعتبار خوبی در جمع تولید کنندگان سپتیک تانک فاضلاب می باشد.

سپتیک تانک فراب صنعت نیز سالهای متمادی است در بازار از کیفیت برخوردار ایت.

سپتیک تانک آردازیست یکی دیگر از کارخانجات تولید کننده مخزن سپتیک فاضلاب می باشد.

شرکت گیتی پسند اصفهان یکی از شرکتهای تولید سپتیک تانک فاضلاب در اثفهان می باشد که همکار شرکت ناب زیست بوده و در تولید سپتیک تانک پلی اتیلن با همدیگر همکاری می نمایند.

شرکت پایپ ایران بزرگ ترین تولید کننده سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره از مواد اولیه پتروشیمی امیرکبیر می باشد. تولیدات شرکت پایپ ایران بصورت لوله اسپیرال یکپارچه می باشد. با توجه به اینکه طول لوله تولیدی به روش اسپیرال از 1 متر تا 24 متر بصورت یکپارچه قابل تولید است لذا حجم سپتیک تانک پلی اتیلن تولیدی پایپ ایران می تواند شامل حجم های غیر ستاندارد مثلا 4.5 مترمکعب نیز باشد.

ابعاد سپتیک تانک 4.5 مترمکعب پلی اتیلن عبارتند از : قطر سپتیک تانک  پلی اتیلن 4.5 مترمکعب پایپ ایران 1.4 متر و طول آن 3 متر خواهد بود.



معرفی تولید کننده سپتیک تانک

تولید کننده سپتیک تانک فاضلاب و معرفی بعضی از تولیدکنندگان سپتیک تانک فاضلاب
سپتیک تانک فاضلاب اولین و ساده ترین وسیله جهت تصفیه فاضلاب می باشد. سپتیک تانک فاضلاب می تواند پلی اتیلنی یا فایبرگلاس باشد.
سپتیک تانک فاضلاب فایبرگلاس بیشتر جهت استفاده روی زمین بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلن نیز جهت استفاده درون زمین مورد استفاده قرارمی گیرد.
سپتیک تانک فاضلابی توسط برخی شرکتها همچون ناب زیست ، هلدینگ صنایع برتر و پایپ گستر تولید می گردد.
سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلن از لوله پلی اتیلن دوجداره تولید می گردد.لوله کاروگیت بهیچ عنوا نباید جهت تولید سپتیک تانک فاضلاب استفاده گردد. متاسفانه برخی شرکتها همچون ... از این لوله ها جهت تولید سپتیک تانک فاضلاب پلی اتیلن استفاده می کنند که بسیار خطرناک است. در تمام جهان لوله های کاروگیت و کورتیوب جهت انتقال فاضلاب و نه سات مخزن تولید می شوند.
تنها لوله ای که مورد تائید شرکت های اروپایی جهت تولید سپتیک تانک فاضلاب می تواند استفاده گردد لوله اسپیرال می باشد.
شرکت پایپ ایران یکی از شرکت های تولید کننده سپتیک تانک فاضلاب از جنس پلی اتیلن دوجداره است . سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ گستر از لوله پلی اتیلن دوجداره با قطر های مختلف تولید و برای استفاده بصورت دفنی در اختیار کارفرمایان قرار می گیرد.

تفاوت سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره و سپتیک تانک پلی اتیلن دو یا سه لایه

تفاوت سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره و سپتیک تانک پلی اتیلن دو یا سه لایه

اخیرا توسط شرکتهایی مثل نکاپلاست ،  طبرستان ، شرکت ایران پاش محصولاتی تحت عنوان سپتیک تانک پلی اتیلن دولایه و سپتیک تانک پلی اتیلن سه لایه به بازار عرضه می شود که توسط برخی مشتریان خریداری و بعنوان سپتیک تانک از آنها استفاده می شود.

نکته بسیار مهم اینکه پلی اتیلنی که در سپتیک تانک پلی اتیلن می بایست مورد استفاده قرار گیرد ، پلی اتیلن سنگین می باشد و نه پلی اتیلن سبک.

سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت طبرستان و سپتیک تانک پلی اتیلن ایران پاش همچنین سپتیک تانک نکاپلاست حداکثر دارای 2 سانتیمتر ضخامت بدنه است و بهیچ عنوان تحمل حتی 5 سانتیمتر خاک روی مخزن را ندارد.

ضخامت بدنه سپتیک تانک پلی اتیلن حداقل باید 5 سانتی متر در بدنه باشد. سپتیک تانک پلی اتیلن ما دارای 6 سانتیمتر ضخامت در هر دیواره است.

سپتیک تانک پلی اتیلن در شرکتهای فوق از پلی اتیلن نرم یا پلی اتیلن سبک تولید می گردد.این نوع پلی اتیلن دارای مقاومت کمی در برابر فشار استاتیکی می باشد. حتی خطر نشست در هنگام استفاده بعد از چند سال دور از ذهن نیست.

سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت ما از مواد اولیه EX3 می باشد که بسیار محکم و غید قابل خمیده شدن می باشد.

نهایتا اینکه در صورت استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت ایران پاش و سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت طبرستان و سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت نکاپلاست و سایر شرکتهایی از این قبیل جهت حفظ ایمنی مخزن باید از سازه نگهبان استفاده گردد.

در حالیکه در صورت استفاده از سپتیک تانک پلی اتیلن هلدینگ برتر یا سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت پایپ ایران و سپتیک تانک پلی اتیلن شرکت ناب زیست بهیچ عنوان استفاده از سازه نگهبان توصیه نمی گردد.