قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

معرفی برخی از شرکت های تولید کننده سپتیک تانک فاضلاب

معرفی شرکتها و کارخانجات تولید کننده سپتیک تانک فاضلاب اعم از بتنی یا پلی اتیلن و فایبرگلاس میتواند کمک شایانی به کارفرمایان و پیمانکاران و سایر خریداران سپتیک تانک فاضلاب نماید.

با توجه به تفاوتهایی که هر یک از انواع سپتیک تانک فاضلاب نسبت به انواع دیگر سپتیک تانک دارد به راحتی می توان گفت سپتیک تانک بتنی در دنیای امروزی جایی برای رقابت با سپتیک تانک پلی اتیلن و سپتیک تانک فایبرگلاس ندارد.

تنها دلیلی که امروزه برخی از شرکتها هنوز از سپتیک تانک بتنی استفاده می نمایند هزینه خیلی پایین اولیه آن می باشد. این در حالیست که تجربه ثابت نموده است سپتیک تانک بتنی  در گذشت زمان هزینه های بسیار زیادی به خریدار تحمیل می نماید که ضرب المثل معروف "پهناش از درازاش فراتر رفته" مصداق بارز استفاده از سپتیک تانک بتنی و ترجیح آن به انواع دیگر سپتیک تانک فاضلاب یا مخزن سپتیک فاضلاب همچون سپتیک پلی اتیلن و سپتیک فایبرگلاس می باشد.

شرکت شها یکی از تولید کنندگان سپتیک تانک فاضلاب اعم از سپتیک تانک فایبرگلاس یا سپتیک تانک پلی اتیلن و یت سپتیک تانک بتنی پیش ساخته می باشد.

هلدینگ صنایع برتر نیز یکی دیگر از تولید کنندگان سپتیک تانک فاضلاب می باشد. شرکت ناب زیست با خط تولید آلمانی یکی از قوی ترین شرکت های تولید کننده سپتیک فاضلاب در انواع مدلها و قالب ها می باشد.

سپتیک تانک لوتوس نیز در بازار دارای شهره می باشد. سپتیک تانک کمپ کروپ نیز می تواند دارای ویژگی های بارزی جهت استفاده باشد. سپتیک تانک ایران پلی اتیلن و سپتیک تانک TNS نیز دارای اعتبار خوبی در جمع تولید کنندگان سپتیک تانک فاضلاب می باشد.

سپتیک تانک فراب صنعت نیز سالهای متمادی است در بازار از کیفیت برخوردار ایت.

سپتیک تانک آردازیست یکی دیگر از کارخانجات تولید کننده مخزن سپتیک فاضلاب می باشد.

شرکت گیتی پسند اصفهان یکی از شرکتهای تولید سپتیک تانک فاضلاب در اثفهان می باشد که همکار شرکت ناب زیست بوده و در تولید سپتیک تانک پلی اتیلن با همدیگر همکاری می نمایند.

شرکت پایپ ایران بزرگ ترین تولید کننده سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره از مواد اولیه پتروشیمی امیرکبیر می باشد. تولیدات شرکت پایپ ایران بصورت لوله اسپیرال یکپارچه می باشد. با توجه به اینکه طول لوله تولیدی به روش اسپیرال از 1 متر تا 24 متر بصورت یکپارچه قابل تولید است لذا حجم سپتیک تانک پلی اتیلن تولیدی پایپ ایران می تواند شامل حجم های غیر ستاندارد مثلا 4.5 مترمکعب نیز باشد.

ابعاد سپتیک تانک 4.5 مترمکعب پلی اتیلن عبارتند از : قطر سپتیک تانک  پلی اتیلن 4.5 مترمکعب پایپ ایران 1.4 متر و طول آن 3 متر خواهد بود.