قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

راه اندازی خط تولید سپتیک تانک در قزوین

خط تولید سپتیک تانک پلی اتیلن برای حجم های 40 متر مکعب و بیشتر در قزوین راه اندازی شد .


سپتیک تانک چیست ؟ سپتیک تانک در حقیقت همچون سطل زباله ای است که اجازه پخش شدن مواد جامد درون خاک  و گرفته شدن منافذ خاک را نمی دهد .از سپتیک تانک با عناوینی همچون دستگاه تصفیه فاضلاب و سپتیک فاضلاب یاد می شود .

سوالی که بسیاری از همکاران بهنگام سفارش می پرسند این است : سپتیک تانک ما کی حاضر می شود . تا قبل از راه اندازی خط تولید سپتیک پلی اتیلنی در قزوین یعنی زمانی که این خط صرفا در اصفهان سپتیک تانک پلی اتیلن تولید می نمودتولید 4 دستگاه 40 مترمکعب در 10 روز بود ولی بلطف مکانیزه شدن خط تولید سپیک فاضلاب پلی اتیلن در قزوین امروز می توانیم اینگونه ادعا نمائیم سپتیک تانک مورد سفارش شما در هر سایز و اندازه و ظرفیتی صرفا 2 روز برای تولید زمان نیاز دارد .


استفاده از عدسی های محدب در تولید سپتیک تانک باعث بالا رفتن مقاومت و صفر شدن گشتاور نوع دوم درون مخزن سپتیک شده است لذا کیفیت دستگاه سپتیک پلی اتیلن این شرکت بیش از پیش افزایش یافته است .


سپتیک تانک در بهترین نوع می بایست از جنس پلی اتیلن EX3 با گرید 100 تولید شود . طول و عرض و ارتفاع سپتیک تانک می بایست توسط کارشناسان طراحی شود لیکن بهترین نوع سپتیک تانک پلی اتیلن ، سپتیک تانک پلی اتیلنی است که با مواد PE100 پتروشیمی امیرکبیر تولید شود .


انتقال سایت تولید سپتیک تانک از اصفهان به قزوین

با حضور مدیر کل محترم اداره صنایع و معادن قزوین در شهرک صنعتی لیا (قدیم) از سالن های جدید تولید سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره این شرکت رونمایی شد.
ظرفیت تولید این سالن ها در سال ، 240 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن 120 مترمکعب ، معادل 264 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن 100 مترمکعب ، معادل 290 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن دوجداره 80 مترمکعب ، معادل 320 دستگاه سپتیک تانک 70 مترمکعب ، معادل 350 دستگاه سپتیک تانک پلی اتیلن 60 مترمکعب ، معادل 380 دستگاه سپتیک تانک 50 مترمکعب و یا معادل 420 دستگاه سپتیک تانک 40 مترمکعب می باشد .

برش های لیزری ، جوشهای کامپیوتری ، کیفیت بسیار بالا در مواد اولیه مصرفی و استفاده از مواد اولیه با گرید 100 در تولید سپتیک تانک پلی اتیلن ، می تواند ما را طی سال 97 بعنوان بزرگترین و با کیفیت ترین شرکت تولید سپتیک تانک در خاورمیانه معرفی نماید .


استفاده از دریچه های ویزیت هوابند در بالای سپتیک تانک ، استفاده از مستربچ زرد رنگ در جوشها و تخصص بالای پرسنل در کنار تیم بسیار فعال بازرگانی و فنی می تواند روزهایی خوش را برای صنعت کشور رقم بزند.

از مهمترین اهداف سال 97 این شرکت راه اندازی خط تولید در دست احداث سپتیک تانک پلی اتیلن بمنظور تصفیه فاضلاب در شهر ازمیر ترکیه با همکاری شرکت ناب زیست را می توان نام برد .

جهت آگاهی از قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن ، سپتیک تانک فاضلاب ، انواع مدلهای سپتیک تانک فاضلاب با همکاران ما تماس بگیرید و از تجربه و دانش ما بصورت رایگان استفاده کنید .