قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک

قیمت سپتیک تانک چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت سپتیک تانک پارامتری است که اغلب دست اندرکاران فعالیت های عمرانی در جستجوی آن هستند. سپتیک تانک بعنوان دستگاهی که تا حد زیادی جلوی آلودگی و انتشار آن  درون خاک را میگیرد می تواند بصورت بتنی ، فایبرگلاس ، سنگی و پلی اتیلنی تولید گردد.

قیمت سپتیک تانک بتنی در بین همه این انواع مدل های سپتیک تانک از همه کمتر است ولی هزینه های جانبی نصب و اجرا و حمل این نوع سپتیک تانک خیلی زیاد است  و دردسر بسیار زیادی نیز برای خریدار خواهد داشت . البته مهمترین مشکل سپتیک تانک آماده بتنی مبحث ایراداتی است که بعد از نصب برای خریدار بوجود خواهد آورد. لذا ما سپتیک تانک بتنی را تولید میکنیم و با قیمت کم در اختیار خریدار قرار می دهیم ولی در بحث گارانتی نهایتا دو سال عملکرد آن را گارانتی می نمائیم .

قیمت سپتیک تانک سنگی نیز خیلی پایین است ولی در حال حاضر هیچ یک از شرکتها تمایلی به اجرای سپتیک تانک سنگی ندارند چرا که دردسر بسیار زیادی دارد و در خصوص آب بند بودن آن هم نمی توان تضمین خاصی ارائه کرد.

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلنی با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه پتروشیمی ها در حال حاضر زیاد است. بطور مثال قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن با ظرفیت 15 مترمکعب در مقطع فعلی در حدود 155 میلیون ریال خواهد بود. ولی در مجموعه سپتیک تانک پلی اتیلن (البته سپتیک تانک پلی اتیلنی که واقعا دوجداره تولید گردد و در تمام سطوح دوجداره باشد نه در صرفا در برخی قسمت ها-این موضوع در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد) دارای بهترین نوع کارایی و بالاترین گارانتی می باشد.سرعت تولید و اجرای سپتیک تانک پلی اتیلن بسیار زیاد است و بعد از حمل به محل پروژه هیچگونه دردسری نخواهد داشت.

قیمت سپتیک تانک فایبرگلاس اصولا از همه انواع سپتیک تانک های فاضلابی بالاتر استولی این دلیل بر بهترین بودن این نوع سپتیک تانک نمی باشد. در حقیقت دلیل بالا بودن قیمت  سپتیک تانک فایبرگلاس استفاده از این نوع سپتیک تانک بصورت دمونتاژ می باشد. یعنی در زیر زمین ها و مکان هایی که سپتیک تانک نمی تواند بصورت تولید در کارخانه و حمل به محل انجام گیرد می توان سپتیک تان کفایبرگلاس رو بصورت انتقال پنلهای 1*1 و مونتاژ در محل ساخت و تحویل مشتری داد.

در ادامه بدلیل پر کاربرد بودن سپتیک تانک پلی اتیلنی به تشریح نحوه استعلام قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن می پردازیم .

قیمت سپتیک تانک پلی اتیلنی پارامتری وابسته به میزان موادی است که در ساخت بدنه سپتیک تانک پلی اتیلن  مورد استفاده قرار می گیرد. سپتیک تانک پلی اتلینی می تواند بصورت کورتیوب ، کاروگیت ، اسپیرال کاروگیت و اسپیرال تولید گردد.

تفاوت سپتیک تانک اسپیرال با سپتیک تانک کورتیوب در نحوه دوجداره کردن دستگاه است . در شکل زیر دو نوع انواع مدل دوجداره کردن سپتیک تانک برای شما به نمایش گذاشته می شود. چنانچه دید مهندسی داشته باشید خواهید فهمید که سازه کورتیوب در برخی قسمت ها دوجداره نیست (بین پروفیل ها)

برخی شرکت ها متاسفانه بدلیل قیمت پایین تر کورتیوب ، سپتیک تانک کورتیوب را به جای سپتیک تانک اسپیرال تحویل مشتری می دهند در حالیکه اصلا تفاوت لوله دوجداره اسپیرال با لوله دوجداره کاروگیت و کورتیوب در ک نکرده اند.

سپتیک تانک پلی اتیلنی که بصورت سرتاسر دوجداره تولید می شود دارای آنچنان استحکامی است که هیچگاه در مقابل فشارهای جانبی خاک دچار هیچگونه دفلکشن و اوالیتی نمی گردد .

نتیجه اینکه قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن  در اولین مرحله وابستگی مستقیم به نوع سازه بدنه دستگاه سپیتک تانک خواهد داشت. پارامتر دوم میزان خاکی است که روی دستگاه سپتیک تانک خواهد آمد. سپتیک تانک پلی اتیلنی که در عمق 6 متر از تاج مخزن سپتیک تانک قرار می گیرددارای قیمتی به مراتب بالاتر از سپتیک تانک پلی اتیلنی است که دارای تحمل بار خاک تا عمق 20 سانتیمتر از تاج مخزن می باشد.

سازه بدنه سپتیک تانک پلی اتیلنی تولید بصورت اسپیرال یکپارچه


سازه بدنه سپتیک تانک پلی اتیلنی تولید بصورت کورتیوب