قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

قیمت سپتیک تانک ؛ سپتیک تانک پلی اتیلن

معرفی سپتیک تانک پلی اتیلن اسپیرال ناب زیست

سپتیک تانک اسپیرال یکی از انواع سپتیک تانک های پلی اتیلنی است که بصورت دوجداره با پلی اتیلن صلب تولید می شود. 

ظرفیت این نوع سپتیک نیز همچون سپتیک تانک های پلی اتیلنی دوجداره دیگر از 2 مترمکعب آغاز می شود و تا 145مترمکعب ادامه دارد.

قطر این نوع سپتیک ها از 1.2 متر آغاز و تا 3.5 متر ادامه دارد .

طول سپتیک اسپیرال از 2 متر آغاز و تا 18.5 متر می تواند بصورت یکنواخت و کنتینیوس ادامه یابد.

ظرفیت سپتیک تانک پلی اتیلنی اسپیرال همچون سایر انواع سپتیک های بتونی ، کامپوزیت و فایبرگلاس طبق قاعده تعداد نفرات ضربدر 150 تقسیم بر 1000 حاصل این عبارت ضربدر عدد 80 تقسیم بر 100 بعلاوه 4.5 خواهد بود . در صورتی که واحد ویلایی باشد ظرفیت سپتیک تا 2 واحد ویلایی 3 مترمکعب پاسخگو خواهد بود و بعد از آن تا 5 واحد ویلایی معادل 5 مترمکعب و در ادامه می بایست به فرمول فوق جهت محاسبه ظرفیت سپتیک تانک رجوع نمائید.

ظرفیت های سپتیک تانک اسپیرال در احجام استاندارد عبارتند از » 

5 ، 10 ، 15 ، 20 ، 25 ، 30 تا نهایتا 145 مترمکعب . 

ناب زیست بزرگترین تولید کننده لوله اسپیرال در ایران با بستن سر و ته این لوله ها اقدام به تولید سپتیک تانک اسپیرال در کارخانه خود واقع در قزوین نموده است.

جهت استعلام قیمت سپتیک تانک اسپیرال با ما در ارتباط باشید.

شاید بعد از این همه توضیح بفرمائید ای کاش اول توضیح میدادید سپتیک تانک چیست که حالا حال سپتیک تانک اسپیرال رو توضیح میدید .

سپتیک تانک ساده ترین، اقتصادی ترین و پر کاربردترین واحد مورد استفاده در تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی - انسانی است. سپتیک مخزنی است که در آن فاضلاب به کمک فرایندهایی از قبیل ته نشینی، شناور سازی و فعل و انفعالات بیولوژیکی تصفیه می گردد. 

از  سپتیک تانک ها بطور گسترده ای در واحدهای مسکونی و ویلایی، مجتمع های تجاری، مسکونی و اداری، کارگاه های عمرانی و ساختمانی، کارخانجات تولیدی و صنعتی، هتل ها، رستوران ها، و مجتمع های تفریحی و ورزشی استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.